В Запорізькій гімназії №70 ЗМР є можливість доступу людей на інвалідних візках на перший поверх будівлі – вхід обладнано пандусом. Ширина дверей у коридорах та класних кімнатах дозволяє пересуватися на інвалідних візках.
В Запорізькій гімназії №70 ЗМР є кабінети практичного психолога, соціального педагога та медичний кабінет. В закладі освіти працюють медична сестра, соціальний педагог, практичний психолог, асистенти вчителя. Штатним розкладом закладу освіти не передбачені спеціалісти: корекційний педагог, дефектолог, логопед, спеціаліст ЛФК.
В 2024-2025 навчальному році укладено договори на співпрацю з дефектологом, логопедом та спеціалістом ЛФК для роботи з дітьми з ООП.
Інформація про організацію інклюзивного навчання в 2024-2025 навчальному році
в Запорізькій гімназії №70 Запорізької міської ради
Керуючись наказом Міністерства освіти і науки від 01.10.2010 року №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання», Постановами Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 957 «Про порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», від 26 квітня 2022 року № 483 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказом Міністерства освіти і науки України від 31 грудня 2015 року №1436 «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі» на підставі висновків інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дітей, заяв батьків та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство в 2024-2025 навчальному році для реалізації завдань інклюзивної освіти в ЗГ №70 ЗМР було відкрито три класи – 3-Б, 4-В, 8-В, в яких навчається 3 учні.
Головною метою інклюзивного (інтегрованого) навчання є реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями за місцем проживання, їх соціальна адаптація та інтеграція в суспільство, підвищенні ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.
ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
- Інклюзивне навчання усуває БАР’ЄРИ в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
- Вища залученість батьків до процесу навчання.
- Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів, талантів і подальшої інтеграції в суспільство, вступу до професійних і вищих закладів освіти.
- Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи взаємодії з колективом.
- В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.