МЕТА, ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ НА НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК. ПРОБЛЕМНІ ТЕМИ ЗА НАПРЯМКАМИ
Проблемна тема ЗГ№ 70: «Акмеологічні засади компететнтнісно спрямованого розвитку загальноосвітнього навчального закладу»
Мета: створення акмеологічного середовища як шлях до підвищення якості навчально–виховного процесу
Методична проблема ЗГ№ 70: «Формування інноваційного освітньо-виховного простору як умова реалізації моделі Акме-школи та реалізації акме-потенціалу педагогів»
Педагогічна проблема ЗГ№ 70: «На шляху акмеологічних орієнтирів:від формування позитивної «Я-концепції» до реалізації акме-потенціалу учнів»
Виховна проблема ЗГ№ 70: «Оптимізація виховної системи на основі акмеологічного підходу»
Проблемна підтема ЗГ№ 70: «Акметехнології саморозвитку учнів та їх роль у підвищенні якості освіти»
Завдання:
- створення умов для розвитку внутрішнього потенціалу, адаптаційних можливостей, реалізації особистісних якостей кожної дитини в умовах впровадження Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти (1-9 класи ЗОШ І-ІІІ ст. №70);
- підвищення мотиваційного рівня учнів з метою досягнення ними вагомих успіхів у оволодінні предметними компетентностями;
- розвиток навчально-методичних умов неперервності та наступності мотивації до навчання та змісту навчання між ступенями шкільної освіти;
- цілеспрямована спільна робота педагогічного колективу і кожного вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів на засадах компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу;
- реалізація методичного та психологічного супроводу допрофільного навчання в основній школі та профільного навчання в класах очної форми навчання старшої школи ЗНВК№70 з урахуванням завдання розвитку внутрішнього потенціалу, адаптаційних можливостей, реалізації особистісних якостей кожної дитини;
- сприяння підвищенню розвиваючого потенціалу навчальних занять, удосконалення позаурочної діяльності з навчальних предметів шляхом використання акметехнологій саморозвитку учнів;
- стимулювання розвитку від досягнутого у впровадженні інформаційно-комп`ютерних та проектних технологій освіти в умовах формування нової моделі Акме-школи;
- удосконалення системи управління науково-методичною роботою в комплексі шляхом модернізації системи управління єдиним освітнім простором закладу із врахуванням специфіки його структурних підрозділів на основі ефективних управлінських ІТ-технологій в умовах формування нової моделі Акме-школи;
- реалізація системи внутрішньошкільного контролю на основі управлінських рішень;
- нормативне забезпечення, педагогічний аналіз та самоаналіз, контроль та корекція НВП у підрозділах ЗНВК№ 70;
- оптимізація системи дидактичного та матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу, орієнтованого на реалізацію пріоритетних напрямків;
- залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької та творчої діяльності, сприяння ефективній реалізації їх творчих здобутків;
- розвиток мотивації педагогів до впровадження передового педагогічного досвіду з метою удосконалення професійної компетентності, формування та поширення власних здобутків на шляху формування нової моделі навчального закладу;
- реалізація нових систем виховання, розвиваючих технологій виховання, спрямованих на розвиток внутрішнього потенціалу, адаптаційних можливостей, реалізації особистісних якостей кожної дитини;
- сприяння активному включенню сім`ї в процес самовизначення, самореалізації учнів;
- створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- підвищення мотивації до навчання, спрямованість на саморозвиток учнів;
- розвиток освітньо-виховного середовища, що забезпечує умови для співпраці «учитель-учень-батьки» в контексті розвитку внутрішнього потенціалу, адаптаційних можливостей, реалізації особистісних якостей кожної дитини;
- створення соціально-психологічного простору, що стимулює реалізацію прогнозованих результатів навчальної та виховної діяльності та особистого самовдосконалення;
- розвиток креативності педагогів та класних керівників шляхом розробки персонал-технологій на основі розвитку внутрішнього потенціалу, адаптаційних можливостей, реалізації особистісних якостей кожної дитини;
- удосконалення системи методичної роботи на основі розвитку розвитку інноваційного потенціалу педагогів;
- підготовка підґрунтя для формування навчального закладу як нової моделі навчального закладу
Структура управління методичною роботою ЗГ№70
Моніторинг методичної роботи
Орієнтовний план методичного супроводу реалізації Програми самоосвіти вчителів за методичною проблемою ЗГ№70
База даних про узагальнений ППД ЗНВКТП (2013-2015)
Аналіз роботи вчителів, які мають педагогічні звання
Перспективний план роботи педагогічного колективу ЗГ№70
над методичною проблемою «Акмеологічні засади компетентнісно спрямованого розвитку загальноосвітнього навчального закладу»